ایمنی افراد همیشه یکی از مهمترین نکات هنگام شروع کار است و مهم ترین قسمتی که باید از آن محافظت کرد، صورت است. سپر امنیتی محافظ صورت دقیقا برای همین منظور ساخته شده است. در این مقاله ویژگی های سپر محافظ را برای شما دوستان عزیز و نکات لازم در مورد خرید سپر محافظ صورت را توضیح می دهیم.

دارای یک سپر امنیتی شفاف است

چشمان شما که یکی از مهم ترین اعضای بدن شماست، ساختار بسیار پیچیده و حساسی دارد و به شما این امکان را می دهد تا معنای بیشتری در دنیای مقابل خود بیابید و محیط خود را درک کنید. همانطور که می دانید هر روز صدها نفر در اثر برخورد اجسام مختلف نابینا می شوند یا بینایی آنها آسیب جبران ناپذیری می بیند. اما می توان از اکثر این حوادث و خسارات تا حد قابل قبولی جلوگیری کرد.

امروزه می توان با استفاده از سپر ایمنی و گیره آسیب های وارده به چشم و صورت را تا حد زیادی کاهش داد. با استفاده ساده از تجهیزات حفاظتی مانند سپر ایمنی بروژ، تصادفات را کاهش می دهید و در حین کار احساس راحتی بیشتری می کنید. ما می توانیم از کار کردن لذت ببریم.

مشاهده پیشنهاد: قیمت و خرید لباس کار

در این مقاله سعی می کنم شما را با برخی از ویژگی های سپر ایمنی آشنا کنم تا گامی کوچک در جهت ارتقای سلامت برداریم.در مکان های صنعتی معمولا خطراتی مانند جرقه، باتری، رنگ و فرار مواد شیمیایی بسیاری وجود دارد. کارفرما مسئول چنین حوادثی است که در حین کار رخ می دهد و اکیداً توصیه می شود از تجهیزات حفاظتی در حین کار برای جلوگیری از به خطر افتادن ایمنی و سلامت پرسنل استفاده شود.

انواع مختلفی از ماسک ها و محافظ های صورت وجود دارد که هدف هر مدل محافظت در برابر گروه خاصی از خطرات و حوادث است. به عنوان مثال، برخی از سپرهای ایمنی عملکرد محافظت در برابر جرقه و جریان الکتریکی، برخی در برابر حوادث و خطرات شیمیایی و برخی در برابر ضربه و سایش را دارند.

دارای یک سپر امنیتی شفاف استدارای یک سپر امنیتی شفاف است

ویژگی های ظاهری سپرهای ایمنی محافظ شفاف

شیلدهای صورت در واقع در دو مدل هستند: غیر شفاف و شفاف. نوع شفاف این گیره ها در بسیاری از موقعیت ها مانند صنعتی، پزشکی و آزمایشگاهی کاربرد خواهد داشت. این سپرها معمولاً از پلی کربنات ساخته می شوند که ضخامت آن یک تا دو میلی متر است. این تجهیزات به طور کلی مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت و ضربه دارد. وزن نسبی سپرها تقریباً صد تا دویست گرم است و اغلب به گونه ای طراحی می شوند که در حین فعالیت باعث ایجاد ناراحتی در پرسنل نشوند.

از دیگر ویژگی های سپر ایمنی می توان به ضد جرقه بودن این محصول اشاره کرد و به همین دلیل این سپرهای ایمنی می توانند برای مصارف کاری از صورت شما در دمای منفی 5 درجه سانتیگراد تا پنجاه و پنج درجه سانتیگراد به طور کامل محافظت کنند. این محصول در بسیاری از زمینه ها مانند بخش برق و نیروگاه ها استفاده خواهد شد.

سپر ایمنی محافظ صورت شفاف به صورت عمودی در جلوی صورت قرار می گیرد و متحرک خواهد بود. هدف اصلی این سپر محافظت از هر قسمت از صورت در برابر حوادث است.

بهترین تولید لباس کار در ایران را بشناسید…

مواردی که باید در مورد ویژگی های محافظ ایمنی صورت شفاف در نظر بگیرید

  1. محافظ صورت خود را برای مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار ندهید، زیرا باعث کاهش مقاومت در برابر اشعه می شود.
  2. هنگامی که این نوع سپرها شلیک می شوند، مقاومت گلوله به شدت کاهش می یابد و جایگزینی آنها با یک محافظ صورت سالم مفید است.
  3. اگر از عینک به صورت خود استفاده می کنید می توانید از این محصول محافظ نیز استفاده کنید، زیرا فضای داخلی سپر به گونه ای است که عینک پرسنل به راحتی داخل آن قرار می گیرد، حتی می توانید در حین استفاده از ماسک نیز از این محافظ ها استفاده کنید. انجام دهید.
  4. شیلدهای شفاف صورت باید هنگام نگهداری فشرده شوند و نباید تحت فشار سایر دستگاه ها قرار گیرند، زیرا این فرآیند مقاومت محصول را نیز کاهش می دهد.
  5. اکثر مدل های محافظ صورت شفاف برای کار در برابر نور شدید آفتاب مناسب نیستند و بیشتر برای کار در محیط های بسته مناسب هستند.
  6. این سپر ایمنی همچنین از چشمان شما در برابر اشعه مادون قرمز محافظت می کند.
  7. این زنگ ها برای مدت طولانی و اغلب استفاده می شوند.
  8. شما باید مدل طلاق را برای کاربردهای مختلف انتخاب کنید، بهتر است در کارهایی مانند جوشکاری و کوره کاری از سپر شفاف استفاده نکنید بلکه از نوع رنگی یا دودی این محصول استفاده کنید.
  9. زمانی که طلق آسیب می بیند، طلق را می توان تهیه کرد و به عنوان پشتیبان استفاده کرد.

ویژگی های ظاهری سپرهای ایمنی محافظ شفافویژگی های ظاهری سپرهای ایمنی محافظ شفاف

قسمت های مختلف سپر امنیتی

از قطعات تشکیل دهنده این محصول می توان به سپر و کلاهک اشاره کرد که همانطور که گفته شد مقاومت خوبی در برابر حرارت و ضربه و همچنین ضربه اجسام نوک تیز دارد و این به دلیل همان ماده ای است که سپر از آن ساخته شده است. . معمولاً پلی کربنات است.

از ویژگی های پلی کربنات می توان به شفافیت و دید خوب و ماندگاری بالا اشاره کرد که به راحتی له و شکسته نمی شود و قسمت دیگر که شامل بند و سر است از مواد ABS ساخته شده و این ویژگی را خواهد داشت. آن را در طول Activity نگه دارید تا اندازه و اندازه را تنظیم کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

با استفاده از سپر ایمنی شفاف در بسیاری از حرفه ها و مشاغل مانند سنگبری، شیشه بری، برق کاری و دندانپزشکی پزشکی از ایمنی چشم و کارکنان خود اطمینان حاصل کنید.

توصیه مطالعه: چه دانشی در مورد کلاه ایمنی دارید؟

سپر ایمنی برای پزشکان

سپرهای صورت تجهیزات محافظ شخصی هستند که توسط بسیاری از افراد (به عنوان مثال، پزشکان، دندانپزشکان، دامپزشکان) برای محافظت از صورت و غشاهای مخاطی مرتبط (چشم ها، سوراخ های بینی، دهان) از پاشیدن مایعات محیطی به کاربران استفاده می شود. سپر صورت معمولاً نباید به تنهایی استفاده شود، بلکه همراه با سایر تجهیزات حفاظتی استفاده می شود و بنابراین به عنوان تجهیزات محافظ شخصی برچسب گذاری می شود. اگرچه محافظ‌های صورت توسط ده‌ها میلیون مصرف‌کننده استفاده می‌شوند، قوانین مربوط به استفاده از آن‌ها بین کسب‌وکارهای رسمی و گروه‌های متخصص متفاوت است و تحلیل کمی از اثربخشی آنها در بازار وجود دارد.

چرا باید از سپر ایمنی و محافظ استفاده کنیم؟

بر اساس گزارش ها، صورت پرسنل درمان معمولاً قسمتی از بدن است که با پاشیدن، اسپری کردن و محافظ صورت به عنوان تجهیزات حفاظت فردی آلوده می شود، محافظ صورت به تدریج از غشاهای مخاطی مربوطه (چشم ها، سوراخ های بینی، لب ها) محافظت می کند.